24 de setembro de 2008

Gosto

Na minha época de Coimbra, troquei um CD (qual? não me lembro) por outro: "To see the lights" dos GENE...fiquei a ganhar. Comprovação:



Give me something I can hold
With that something I will grow
Make me crazy with your arms
It's all gone hazy, it's all gone wrong
Olympian, framed by God
So bring me water to cool off.
Formidable and not afraid
Of the next world, just delayed.
How can you decline such grand designs?
I'm flattered that you thought
I make a good reward, but
How can you survive my blatant lies?
I'm flattered that you thought
So come taste my good reward.
I wanted to be there with you
For I can only be normal with you
I'm taking your life for you.

"Um Deles"

2 comentários:

Anónimo disse...

Se bem me recordo, a contraparte no contrato de permuta foi aqui o je... Na verdade, também eu não me lembro do que recebi em troca desta pérola, que veio de Inglaterra por via alemã!

Ao fim destes anos todos tenho de admitir que não ficaste nada mal servido, não!

Aquele abraço,
Nuno

Anónimo disse...

ze' boialvo vi o teu site ta espectacular! Jersey

Ze' trambolho